رسائل من كفرقرع وشفاعمرو الى.. ملك إسرائيل لبيد

تاريخ النشر: 30/01/13 | 7:22

بعد النجاح الذي حصده حزب “يوجد مستقبل – יש עתיד ” والذي أسسه الصحفي والكاتب المعروف يائير لبيد وبعد محاولاته الدخول ضمن الإئتلاف الحكومي وتصريحه برفض الإنضمام للمعارضة مع النائبة حنين زعبي وتسميتها بتهكم “زوعبوش” قام الكثيرون من الوسط العربي بالإحتجاج, ضد مواقف وتصريحات السيد لبيد أو كما يسميه الكثيرون من اليمينيين اليهود بملك اسرائيل إما بكتابة وتوجيه رسائل خاصة له او من خلال تعقيبات في صفحته على الفيسبوك. وقد وصلت لموقع بقجة نسخة عن الرسالة التي بعثها السيد زهير يحيى من كفرقرع للنائب لبيد يحتج من خلالها على تهكم لبيد على النائبة حنين زعبي والجمهور اليساري وينصحه بالانضمام لسفينة مرمرة القادمة بدل ركوب تيتانيك ليبرمان الغارقة.

أما نردين أرملي من شفاعمرو فكتبت تهنئ لبيد على نجاحه بالانتخابات وتحدثه عن نفسها كعربية أكاديمية وليست حزبية تعمل في شركة اتصالات, تعلمت وعاشت في تل ابيب والي 10 سنوات, متزوجة من صحفي ولهما ابنتين, تحب سماع الموسيقى وحتى العبرية منها, تحتج على عدم معرفة لبيد بالوسط العربي وإهماله له, ولها كواحدة من هذا الوسط تعمل من أجل مستقبل أفضل لأولادها وتطلب منه بتحدي ان يمنح نفسه فرصة التعرف على الوسط العربي وبمشاكله وحقيقته.

رسالة زهير يحيى – كفرقرع

השיעור הראשון של לפיד

אל הכוכב החדש והמחוזר ביותר, ואשר קיבלת מספר לא נכר מהמגזר, איעץ לך שכדאי לבטל שיעור אחד באגרוף ולשבת וללמוד את שמות חברי הכנסת וגם הערבים, כי חלקם עייפו ויבשו גרונותיהם כאשר צעקו לחלק מאשר פיללת, אבל בוודאי שונים ממך כי הם יודעים לבטא היטב את שמך,…אדוני הח”כ החדש אגרוף נעשה כדי לדייק בחבטה, ופה נעשה כדי לבטא נכון ויפה את הדברים, ועל פי כמה וכמה שמדובר בעמיתים, ואינני מבין מדוע אתה והאחרים מתעקשים לשכנז את שמותינו, “אחמד” זה “אחמד” ו”מוחמד” זה “מוחמד” בלי לגלגל את הדברים במכתש החך והשיניים אלא בגרון ורק בגרון.

חברת הכנסת זועְבי עם “ע” שוואית, שווא נח, נח, בלי להניע את ה”ע” כמלים העבריות דַּעְתָּן, דּעְתנות, דעְתני, “דעְתו מפולגת”, זחה דעְתו עליו, מלים עבריות לכל דבר ודומני שהעברית ורזי השפה נהירים לך היטב, דהיינו ה”ע” בזועבי אינה חטופה.

והכיעור להפליא מוצא פיך לאחרונה כאשר אמרת”זועביז” המצאה חדשה במסכת ההמצאות שלך, המצאה זו מלווה בלהג מזלזל, כאילו אתה אומר כל הזועבים או כל הזועביות ובחרת לך להפוך לרבים דרך האנגלית, בטח למדת בחצר משפחתך שלא יפה לבטא שמות לא נכון, ובמיוחד בעמיתים שקולם יהדהד וירעיד את כותלי הכנסת 19, תאר לעצמך אם ח”כ חנין זועבי הייתה קוראת לך לפיד עם “פ” רפה ומעוותת את צליל הכמיהה שלך לממשלה… מה הלעג הזה לשמאל ולזועבי ….!!!!!

אל מי אתה הולך, ועם מי אתה חובר, אתה צועד אל חבורה מלאה חבורות ופצעים, חבורה חבולה מכף רגלה עד קודקודה, במקומך הייתי מסיר את כפיות הזהב מאוזניי והייתי מנווט את הצלחתי בכיוון הפוך לגמרי, הרי בחרו בך למשימה כגון זה, המרכז אינו מילת קסם ,ומי שנדבק במרכז לא מצליח בד”כ לראות את הקוטב הצפוני ולא הדרומי, וממתי מילת שמאל הפכה למילת גנאי, הרי יד ימין היא שחותכת בסכין אלימות, עושק וגזל דרכה, ויד שמאל היא שמלטפת את הפה ואם להכריע אני הייתי בוחר ביד הרחמנית השמאלית,… ואם פני הדברים כפי שאתה סובר, אזי לא היו מצליחים כל הנביאים בנבואתם , “משה”, “מוחמד”, “ישו”, וגם “בודהא” כולם היו אנשי שמאל, הם לא היו פרעונים, מלכים, דקטטורים ולא שליטים, אפילו אלה שקדמו לחלקם, “סוקרטס” וחניכיו ולאחריהם לא היו אנשי ימין, …. כל גיבורי עולם שזכרנום והערכנום לא היו אנשי ימין ולא אנשי מרכז, אז מדוע אתה מקל בכבודה של אישה כנה ומאמינה בדרכה ומוצא פיה, וכבודך אינו חכם משופטי העליון….!

האם פעם חשבת היטב על משט מרמרה הטורקית בדרך אובייקטיבית ועל עזה הניצורה.?.?.?

ולבסוף איעץ לך עצת חינם שנייה שעדיף לך להצטרף למרמרה של חנין זועבי (אני יודע שזה קשה לך כקושי האוכל המזרחי) מאשר להצטרף לטיטניקתו של ביבירמן שדרכה במדומה לך שתגיע לחוף מבטחים, אל תנהג כמו בעל הקרחת שלו שתי שערות ואינו יודע לאיזו צד יכוונן, מתאר לעצמי שעוד מעט תפגוש את המלך שיומר לך דברים שזכרנום ולמדנום בעל פה והם כדלקמן- שמע בני מוסר מלכך, ואל תיטוש תורת אביגדך.

אני המלך ביבי אומר ישראל מדינת היהודים שומר

כמוני אין כאן דובר העניּים בשוק אני מוכר

טייקונים חבריי כוחם גובר דלק, בנקים, חשמל להם מוסר

זקנים מה.. ! זמנם עובר אזרח .. ! חודשו לא גומר

ליכּודי לליברמן ביתנו חובר ואת בני לפיד אני חוגר

ש”ס, או בנט כרצוני בוחר ואת מופז הגדול אני גורר

ציפי תחתה אני חופר מפלגת העבודה עליה נוצר

יהדות תורה אליהם חוזר מרץ, פריג’ ערבי.. ! לא בורר

פזמון איראן תמיד דוהר ערבים ..! מי בכלל זוכר ..!

לפיד חביבי.. ! לבי בוער תגיד.. את מי אני עוקר

رسالة نردين أرملي من شفاعمرو

כל הכבוד לך על ההצלחה בבחירות האחרונות בהחלט הישג שאי אפשר להתעלם ממנו! שמעתי אותך אומר אתמול שאתה מתכנן להיות גם ראש הממשלה הבא, אני אפילו חושבת שאתה מסוגל! אבל רגע לפני שכל ההמולה של הרכבת הממשלה תקח אותך ותעסיק אותך עד השנייה האחרונה אשמח אם תשקיע כמה דקות בקריאת הפוסט הזה ושתכיר אותי:

אני בת 33 עם תואר ראשון בניהול וסוציולוגיה , עוסקת בניהול בתחום שירות הלקוחות כבר מעל לעשור בחברות תקשורת שונות, אינני חברה באף מפלגה פוליטית, למדתי וגרתי בתל אביב כמעט עשר שנים.

שומעת מוזיקת עולם וגם מוזיקה ישראלית, מעדיפה לשתות יין מבין כל סוגי האלכוהול מעדיפה קפה הפוך מבין כל סוגי הקפה. בעלי עיתונאי ועוסק בתחום התרגום יש לנו שתי בנות מדהימות בנות חמש ושלוש ! התחביב שלי זה הכנת עוגות וקינוחים בעיקר מהאתר של קרין גורן, והכיף שלנו זה לארח חברים אצלנו בבית, ולצאת למסעדות ובתי קפה בסופי שבוע.

העיסוק העיקרי שלי הוא העתיד של הבנות שלי, שנינו עובדים קשה מאוד כדי לפרנס את המשפחה שלנו וחולמים על עתיד טוב יותר בשבילן.

נשמע לך מוכר? מזכיר לך מעמד ביניים?נשמע כמו קהל הבוחרים שלך?

אבל ממני אתה מתעלם, לא רק מתעלם אלא מעדיף שלא הייתי כאן! למה? רק כי אני ערבייה

אתה תהיה שר בממשלה וכשתהיה נגיד שר החוץ ותייצג את המדינה בחו”ל תגיד להם במדינה יש 6 מיליון תושבים וממיליון וקצת תתעלם? כשתהיה שר החינוך ותחלק תקציבים לבתי הספר תתן לנו פחות? כי הרי אנחנו לא קיימים.

אני יודעת שזה הכי IN להיות גזען ולהתעלם מאיתנו, וחס וחלילה שלא ידביקו לך את הסטיגמה של “שמאלן” כי אז זאת “קללה” שלא תוכל להוריד בחיים.

אתה תאבד הרבה קולות אם תגיד שאתה בעד שיוויון אז זה לא כל כך משתלם! ואתה יכול להיפרד לשלום מהחלום להיות ראש ממשלה, ואני בטוחה שהיועצים האסטרטגיים שלך יגידו לך שזאת טעות.

אבל אם אתה מחפש להיות מנהיג והמדינה הזאת מחפשת מלך בוא תהיה גם מלך שלי !! בוא תכיר בקיומי תכיר את היתרונות ואת הבעיות את קווי הדמיון ביני לבינך ויש הרבה, ואת הפער הענקי שיש בינינו שהולך וגדל.

אני מזמינה אותך לבוא לשיעור אנתרפולוגי תרבותי אליי הביתה בשפרעם!! זה 20 דקות מחיפה וחמש דקות מקריית אתא וזה במדינה שלנו לא מעבר לגבול !

אני לא מייצגת שום מפלגה פוליטית אני מייצגת את עצמי ועוד כמה שהם דומים לי לפני שתהיה בתפקיד מפתח במדינה הזאת בוא תכיר חלקים ממנה שלא תפגוש בבתי קפה תל אביביים.

לפני שאתה מתחיל להשפיע גם על חיי ובכל תפקיד שתהיה בממשלה הבאה אתה תשפיע גם על חיי, בוא תלמד מי אני ומה אני.

יש לך הזדמנות להיות פוליטקאי אחר תוכיח שאתה מסוגל!!

‫5 تعليقات

  1. أستاذي ومعلمي زهير يحيى لا فض فوك ولا عاش حاسدوك، يجب أن يعلم هذا المتحذلق أننا نحن العرب مسلمين ومسبحيين مهما إختلفت آراؤنا سنبقى موحدين للدفاع عن أرضنا ومقدساتنا الأقصى والقيامة لأننا أصحاب وطن وقضية ونحن من تراب هذا الوطن خلقنا.

  2. الآن قرأتك يا ناردين، وأحييك أجمل تحية على هذه الروح المفعمة برفض الغطرسة.

  3. رائع يا زهير !! انت دائماً كنت المثل والقائد والمعلم !!! اليوم انت تثبت انك كاتب وناقد وصريح . تعرف من اين تأكل الكتف…… الخسارة لنا الوسط العربي لان مكانك هو منبر الكنيست لتقول مانريد وتشرح ما نصرخ … وتقول كما قال دريد لحام في كاسك يا وطن” بدي أقول للغلطً غلط بنص وشو”

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى

تمّ اكتشاف مانع للإعلانات

فضلاً قم بإلغاء مانع الإعلانات حتى تتمكن من تصفّح موقع بقجة